Subject: Info koostööpartnerite kohta
From: "Kai-Karmen Koger - PMK" <[email-masked]>
To: "Kadri Paramonova - HMK" <[email-masked]>, "Kadri Kikkatalo - TMK" <[email-masked]>,Aune Pükke - TLHK <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Maigi Ermel - TRKK" <[email-masked]>,Merike Mägi - THK <[email-masked]>, "Jana Pelepelina - VMK" <[email-masked]>, "Ave Selter - PMK" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 17:23:47 +0300

Tere kõikidele!

Oleme lõpuks jõudnud infoteenistuses sinnani, kus kõigi kaheksa kohtu 
menetlusvälised infopostkastid on suunatud ühele e-posti aadressile: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sellega seoses soovime anda nii sise-, kui välisveebis ja ka sotsiaalmeedias 
teada sellest muudatusest. Samuti soovime jagada infot meie 
koostööpartneritele.

Pöördungi nüüd teie poole palvega teile teadaolevate koostööpartnerite 
kohta.

Tegin Exceli tabeli minule meeldetulevate koostööpartnerite kohta, mida 
palun teil lahkelt täiendada.

Tabel asub siin: 
<https://eegovg01-my.sharepoint.com/:x:/r/personal/kai_koger_kohus_ee/Documents/Kolitud-IsiklikFS/My%20Documents/1.%20INFOTEENISTUS/Infopostkast/Koost%C3%B6%C3%B6partnerid%20ja%20nende%20e-postid.xlsx?d=w1a17ecc4c90a4da390018beab03c4674&csf=1&web=1&e=jhn6sa> 
Koostööpartnerid ja nende e-postid.xlsx

Soovime teated välja saata hiljemalt reedel (15.08.2025) – loodan, et leiate 
aega tabelit korraks vaadata ja täiendada.

Lisan teile ka teadmiseks teadete tekstid (manuses olev fail), mis on meie 
kommunikatsioonijuht Kristi poolt koostatud.

Küsimuste korral palun julgelt küsida 😊

Igatahes tänud teile juba ette

Kai-Karmen

infoteenistusest